Google
 

czwartek, 20 października 2011

URODZINY Dziecka Gdańsk - GDZIE WYPRAWIĆ?



Urodziny w domu to już przeżytek. Na szczęście powstaje coraz więcej miejsc, gdzie można bezstresowo zorganizować atrakcyjną imprezę urodzinową dla dziecka. Oto kilka propozycji.

  • Marina Futbol Park - sposób na aktywne urodziny: zdalnie sterowane samochodziki, boisko do piłki nożnej plażowej, ścianka wspinaczkowa, sumo piłkarze, trampolina, zjeżdżalnia w wielkiej kuli, strzelnica paintballowa, piłkarzyki stołowe.
Dane kontaktowe
ul. Jelitkowska 20 (ogrody hotelu Novotel Gdańsk Marina),
telefon 58 344 22 12, 504 441 831,
email: marina@footballpark.pl,
www.footballpark.pl


URODZINKI DZIECKA w TRÓJMIEŚCIE
gdzie zorganizować? lokale do wynajęcia
  • Passa: Wyspa Twórczej Edukacji - zabawa z rozwijaniem artystycznych zdolności, rękodzieło zabierane do domu, 19. scenariuszy zabawy urodzinowej np. dżungla zaprasza, podwodny świat, świat wesołych pojazdów, w rytmie Mama Mia dla dzieci 3-13 lat.
Dane kontaktowe
ul. Koziorożca 21 i ul. Piotrkowska 41a,
telefon 501 491 406 i 791 649 693 - w sprawie imprez,
email: wyspa@passa.edu.pl,
www.passa.edu.pl

  • EduPark GPNT - 2. godziny eksperymentów i warsztatów naukowych, zajęcia konstrukcyjno-artystyczne, gry i zabawy edukacyjne oraz zwiedzanie i zabawa w hali wystawienniczej EduParku pod okiem animatora.
Dane kontaktowe
ul. Trzy Lipy 3,
telefon 58 739 61 47,
email: biuro@edupark.gpnt.pl
www.edupark.gpnt.pl


  • Aquapark Sopot - 2-godzinne zabawy i konkursy na hali basenowej i zjeżdżalniach, bowling, opieka animatora, menu urodzinowe (4 zestawy), przedstawienia dla dzieci w Pick&Roll Club.
Dane kontaktowe
ul. Zamkowa Góra 3-5,
telefon 58 555 85 23,
email: bok@aquaparksopot.pl,
www.aquaparksopot.pl

  • Centrum Zabawy i Edukacji ŻYRAFA - zabawy z myślą przewodnią i uwzględniając wiek solenizanta i jego gości (4-12), 17 scenariuszy imprezowych od klasycznych bajkowych po nietypowe jak Scaletrix – urodziny rajdowe oraz szkołę wizażu i stylizacji, bogata scenografia, szaleni i pomysłowi animatorzy, stroje dla gości.
Dane kontaktowe
ul. Gomółki 11/13 (zjazd z ul. Słowackiego w ul. Chrzanowskiego),
telefon 517 183 451 lub 509 035 370,
email: info@centrumzyrafa.pl,
www.centrumzyrafa.pl

dekoracje urodzinowe kubuś i tygrysekSerwetki urodzinowe z tygryskiem. Sklep PartyKiosk.

  • Tajemniczy Las - kilkanaście scenariuszy i tematów urodzinowych zabaw (poziom "trudności" w zależności od wieku) na wolnym powietrzu jak i pod dachem, rozrywka intelektualna (scenariusz zagadek kryminalnych), gry miejskie i RPG, warsztaty filmowe lub teatralne, zabawy ruchowe.
Dane kontaktowe
ul. Międzygwiezdna 57/2,
telefon 58 719 37 86 - biuro,
e-mail: poczta@tajemniczylas.pl,
www.tajemniczylas.pl

  • Loopy's World - 2 i pół godziny spontanicznych harców i zabawy na 3 tys. m2, 7 zjeżdżalni m.in. zjeżdżalnia spiralna i rodzinna - 4 równoległe tory, 5 trampolin, tunele i tajemnicze przejścia, tor do rajdów samochodzikami elektrycznymi, mini ścianka wspinaczkowa, wieża pajęczyn i przejazdy kolejką.
Dane kontaktowe
al. Grunwaldzka 229,
telefon 58 347 73 10, 58 347 73 11
e-mail: gdansk@loopysworld.com i urodziny.gdansk@loopysworld.com (urodziny),
www.loopysworld.pl

Macie własne, godne polecenia miejsca? Piszcie w komentarzach!

32 komentarze:

  1. Anonimowy12/1/12 12:06

    Nowa firma na rynku zebrała wszystkie najbardziej atrakcyjne atuty z wielu miejsc w całym trójmieście i stworzyła swój unikalny program na urodzinki dla dzieci-AKCJA ANIMACJA.

    Do dyspozycji w pakiecie podstawowym są dwie urocze animatorki w przebraniach myszki mini, skręcają balony, puszczają kolorowe bańki z maszyny do Baniek, malują twarze, robią tatuaże oraz przeprowadzają urodzinki tematyczne.
    Mają naprawdę wiele ciekawych pomysłów i dostosowują program do szczególnych wymagań rodziców i ich pociech.
    Bawią się z dziećmi chustą animacyjną.

    W dodatku są tanie i bezproblemowe.

    Kosz to 170 zł/2 h.

    Można również najtaniej w trójmieście wynająć iluzjoniste, clowna czy zorganizować urodzinki w ogrodzie.

    723-756-344- PANI PATRYCJA DOMBROWSKA
    akcja-animacja@wp.pl
    z tego co wiem, wkrótce powstanie strona i fun page na Facebooku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy30/5/12 22:45

    Urodziny w domu są bardziej wartościowe niż wykupione w firmie. Dzieci bawiące się na urodzinach firmowych grymaszą.
    Drodzy Rodzice - nie sprzedawajcie swoich dzieci. Wykażcie się pomysłowością. Takich urodzin jak Wy nie da się kupić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy20/9/12 19:31

    ale nie każdy ma miejsce w domu żeby przyszło 10 dzieci plus 10 dorosłych więc normalne że lepiej zrobić gdzieś na mieście bo dzieci się wybawią a jak ma się zróżnicowane wiekowo dzieci myślę że trudno w domu coś zrobić a urodziny są dziecka i ma się wyszaleć a nie siedzieć z babką czy dziadkiem przy stole

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy1/10/12 20:05

    z Doświadczenia polecam Loopys World tam sie dzieje ;) reszta to udawanie zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też polecam Loopysa. Wszystko jest sprawnie zorganizowane i dzieciaki dobrze się bawią. Kiedyś małego zabrałam do konkurencji, to wyszedł z płaczem, bo uderzył zahaczył o jakieś kable i uderzył głową o podłogę. W lupisie chociaż obywa się bez takich atrakcji. Mój krzysio poznał tam nowych kolegów, a był dzieckiem bardzo zamkniętym w sobie. także wszystko na plus.

    OdpowiedzUsuń
  6. Loopys jest super! Dobre jedzenie, bezpieczne atrakcje, nic tam się nie dzieje, co mogłoby wpłynąć negatywnie na malucha. Dużo rozrywki w jednym miejscu. polecam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za powyższe informacje. Na pewno mi się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy24/2/13 01:08

    W lupys kradną prezenty ! pokoje nie są zamykane a w nich kolorowe prezenty solenizanta aż kusza. To juz nie pierwszy raz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy14/1/15 12:11

    Fajna sprawa jest zorganizować urodziny na PGE Arenie w Gdańsku. Polecam z doświadczenia. Zorganizowaliśmy urodziny dla syna i jego przyjaciół w parku trampolin. Dzieci był zadowolone,a my jako rodzice zdziwienie, że można w tak urozmaicony sposób przeprowadzić imprezę i kontrolować taką grupę dzieciaków!! Polecam z czystym sumieniem :) Karol

    OdpowiedzUsuń
  10. Na Grunwaldzkiej jest sztuczny stok narciarski i oni organizują urodziny dla dzieci. Ja jestem pod wrażeniem. Zdecydowałam się tam mojemu maluchowi zorganizować i nikt nie chciał stamtąd wyjść... Bawili się jak nie wiem co. Zupełnie coś innego niż zwykłe urodziny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja odbierałam córcię właśnie ze skimondo z urodzin. Jaka była zadowolona, bardzo dobrze się bawiła widziałam to po niej. Podobno instruktorzy bardzo sympatyczni, doświadczeni. Nauka maluchom szła bardzo łatwo... Może następne urodziny mojej córki ja sama wyprawię w Skimondo... kto wie...

      Usuń
    2. Anonimowy20/1/16 09:39

      To do skimondo warto zawsze iść niezależnie od pogody i się człowiek rozweseli i fajnie spędzi czas, aktywnie:)

      Usuń
  11. Spróbuj w Skimondo, naprawdę spodoba się dzieciom i rodzicom to jest dobry pomysł. Sama mam to już za sobą, więc mogę z czystym sumieniem polecić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy21/1/16 09:52

      Jak najbardziej warto się wybrac z dziećmi,, moje po prostu uwielbiają tam spędzać czas. Wymęczą się nieźle za każdym razem;)

      Usuń
  12. Aktywne spędzanie czasu zwłaszcza dla dzieci jest największym prezentem. Tym bardziej podczas urodzin. Synek w zeszłym roku grał w squasha, a tym zażyczył sobie narty, więc Skimondo jest najlepszym rozwiązaniem:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy13/1/16 12:19

    Ostatnio widziałam że prowadzą warsztaty kreatywne dla maluchów w Projekt Fan. Można u nich też zorganizować urodziny. Dzieci robią coś innego niż zwykle i nieźle się bawią. Uważam że to dobry pomysł. projektfan.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy14/1/16 10:46

    Ja zorganizowałam mojej córce urodziny w projekt fan http://projektfan.pl/. Nie było drogo, a wszyscy super się bawili.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy14/1/16 13:03

    Ja z kolei słyszałem ,że w Gdańsku powstało Projekt Fan, tam można własnoręcznie wykonać ozdoby, prezenty, biżuterię itp. Jestem niespełnionym artystą, więc dla mnie jak znalazł;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy15/1/16 00:07

    A może w Projekt Fan? Uważam że to wspaniałe miejsce na rozwój i zabawę jednocześnie. Dzieci mają i opiekę i świetnie spędzają czas :) projektfan.pl możesz spr osobiście jak to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy15/1/16 10:20

    Fajna sprawa z tym Projekt Fan, nawet się nie spodziewałam, że w Gdańsku powstanie coś stworzonego idealnie dla mnie i moich dzieci, można tam cudownie spędzić czas:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy19/1/16 09:38

    Skimodno extra miejsce, świetnie się tam zawsze bawię.

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy19/1/16 10:32

    Otworzyli niedawno Projekt Fan, miejsce gdzie można samemu wykonać mydełka, świeczki, czy biżuterię moim zdaniem to prawdziwa frajda dla dzieci i ich rodziców oczywiście też;) Mi się mega podobało.

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy21/1/16 10:02

    Jeśli chodzi o mnie to jestem fanką robienia czegoś własnoręcznie, ozdoby, bombki, to moja pasja. Ostatnio byłam w Projekt Fan, tam można takie cudeńka robić i dobrze się bawić, miejsce idealne dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy22/1/16 09:37

    MOje jak miało urodziny w Skimondo to jeszcze potem przez 2 tygodnie się nasłuchałam jak to było fajnie;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy1/2/16 10:08

    Ja byłam na warsztatach z decoupage w tą sobotę. Fajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy22/2/16 11:39

    W Projekt Fan można urządzić, bardzo fajne miejsce na urodziny. Córka tam czasami chodzi na warsztaty.

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy23/2/16 12:45

    Właśnie fajnym pomysłem na urodziny są warsztaty z decoupage z których każdy gość urodzinowy zabiera ze sobą pamiątkę :) W Projekt Fan w Gdańsku organizują coś takiego :) świetna sprawa projektfan.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy3/3/16 11:29

    Urodziny w Projekt Fan to bardzo fajna sprawa. Nie drogo a bardzo zabawnie. Trochę czasu spędzone kreatywnie nikomu nie zaszkodziło a wręcz przeciwnie pomogło ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy7/3/16 13:59

    Ja polecam zdecydowanie Projekt Fan. Bardzo fajne zabawy, ciągła opieka i dzieciaki robią coś samemu. Daje to wielką satysfakcje...

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy24/3/16 14:21

    Warto odwiedzić Projekt Fan, dla mnie to była cudowna chwila odprężenia.

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy26/5/16 21:53

    Bardzo fajne urodzinki można dziecku wyprawić w Adventure Park Kolibki w Gdyni. Mój syn był na takich w zeszłym miesiącu i mogę zdecydowanie polecić. Warto. www.adventurepark.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy14/3/19 10:45

    Ja wynająłem salę w Szkole Tańca SoSalsa, zamówiłem catering, kupiłem balony i inne dodatki, które podobają się dzieciom i tam wyprawiłem urodziny dla swojego synka. Dzieci i rodzice byli bardzo zadowoleni i sami zadeklarowali, że ta sala to prawdziwy hit i od tej pory koniec z wyprawianiem urodzin w domu :) Ja również się cieszę, że udało znaleźć mi się takie miejsce... Naprawdę warto.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz. Zatwierdzę za kilka chwil

Popularne posty