Leśna-Cegielnia, Kosynierów-Obwodowa, Obwodowa-Pucka, OPAT - pomysłów na odkorkowanie Małego Trójmiasta Kaszubskiego wykwitło ostatnio jak krokusów na wiosnę. Tylko skąd na to wszystko wziąć pieniądze? Unia (czyt. marszałek województwa) na wszystkie pomysły lokalnych samorządowców dotacji nie da.
Wszystko znowu rozbije się o "plecy" - czyli kto ma większe, ten zyska. Dobrze, że głosu nie mają turyści z centrum, bo pewnie wołali by o 4-pasmówkę przez Zatokę Gdańską - przedłużenie A1 na Hel. Gdynianie zaczynają domagać się o OPAT, żeby szybciej "wyskakiwać" na Półwysep Helski. Rumianom, redzianom i wejherowianom zostaje męczenie się w godzinnych korkach.
Nie wierzę, że władze samorządowe województwa dadzą pieniądze na 2 równoległe projekty - OPAT i alternatywne połączenie Rumia-Reda (z modyfikacjami lokalizacyjnymi). Jestem wręcz przekonany, że szybciej powstanie Trasa Kaszubska (Obwodnica Trójmiasta od Matarni, Owczarni lub Wielkiego Kacka na przestrzał do Lęborka), niż którykolwiek z by-passów w rejonie Gdyni i MTK...
Wszystko znowu rozbije się o "plecy" - czyli kto ma większe, ten zyska. Dobrze, że głosu nie mają turyści z centrum, bo pewnie wołali by o 4-pasmówkę przez Zatokę Gdańską - przedłużenie A1 na Hel. Gdynianie zaczynają domagać się o OPAT, żeby szybciej "wyskakiwać" na Półwysep Helski. Rumianom, redzianom i wejherowianom zostaje męczenie się w godzinnych korkach.
Nie wierzę, że władze samorządowe województwa dadzą pieniądze na 2 równoległe projekty - OPAT i alternatywne połączenie Rumia-Reda (z modyfikacjami lokalizacyjnymi). Jestem wręcz przekonany, że szybciej powstanie Trasa Kaszubska (Obwodnica Trójmiasta od Matarni, Owczarni lub Wielkiego Kacka na przestrzał do Lęborka), niż którykolwiek z by-passów w rejonie Gdyni i MTK...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Dzięki za komentarz. Zatwierdzę za kilka chwil